بازگشت محمدرضا گلزار به دنیای موسیقی+ویدئو+دانلود موزیک ویدئو چه خوبه دنیامون از آقای گلزار.
[ ]
بازگشت محمدرضا گلزار به دنیای موسیقی+ویدئو+دانلود موزیک ویدئو چه خوبه دنیامون از آقای گلزار.
نظرات

بازگشت محمدرضا گلزار به دنیای موسیقی+ویدئو

+دانلود موزیک ویدئو چه خوبه دنیامون از آقای گلزار.

محمدرضا گلزار که خیلی‌ها او را همچنان به عنوان سوپراستار سینمای ایران می‌شناسند این روزها حسابی خبرساز است. فعالیت او در عرصه سینما در چند ماه اخیر با امضای قرارداد بازی در فیلم «سلام بمبئی» رنگ و بوی تازه‌ای به خود گرفته است. آخرین خبر فیلم جدید محمدرضا گلزار، انتخاب و بستن قرارداد با «دیا میرزا» (دختر شایسته آسیا در سال 2000) برای بازی در این فیلم بود. علاوه بر این کمپانی «موشن پیکچر» در حال رایزنی با آمیتاب باچان است تا با این بازیگر پر آوازه سینمای هند برای بازی در فیلم «سلام بمبئی» به توافق برسد. اما درست وقتی که انتظار می‌رفت خبرهای دیگری در مورد این فیلم شنیده شود، گلزار از بازگشتش به دنیای موسیقی و برگزاری کنسرت در آینده نزدیک خبر می‌دهد. این بازیگر که چند سالی است به طور جدی در عرصه موسیقی فعالیت دارد در این سال‌ها با حضور در مراسم‌های رونمایی و کنسرت‌های خواننده‌های پاپ و هر از گاهی انتشار یک قطعه همچنان ارتباط خود را با این حوزه حفظ کرده است. محمدرضا گلزار به تازگی با انتشار قطعه «چه خوبه دنیامون» از بازگشت به عرصه موسیقی و برنامه‌ ریزی برای فعالیت جدی در این زمینه خبر داده است. محمدرضا گلزار در آغاز دور جدید فعالیت‌های موسیقایی‌اش، تک آهنگ جدیدی با عنوان «چه خوبه دنیامون» منتشر کرد. 

به گزارش موسیقی‌ما، محمدرضا گلزار همزمان با انتشار این قطعه گفت: قصد دارم با برنامه ریزی دقیق و حساب شده‌ای فعالیت‌های موسیقایی‌ام را دنبال کنم. بر این اساس به زودی با همکاری افراد کاربلد تک‌ آهنگ‌هایی تولید و منتشر خواهم کرد و پس از آن برای انتشار آلبوم رسمی تصمیم گیری خواهم کرد. گلزار در ادامه صحبت‌هایش از کنسرتی که در آینده نزدیک در تهران و شهرستان‌ها خواهد داشت خبر داد. او گفت: به زودی در تهران روی استیج خواهم رفت و پس از آن تور کنسرت‌هایم در شهرستان‌ها را برگزار خواهم کرد تا همزمان با ارائه آثار جدید، از نزدیک با مخاطبانم دیدار کنم.

بنا بر اعلام گلزار اجراهای زنده‌اش را همراه با گروهی به سرپرستی «پیمان عیسی زاده» برگزار می‌کند و اطلاع ‌رسانی درباره کنسرت‌های او به زودی از طریق رسانه‌ها صورت می‌گیرد.

محمدرضا گلزار از اعضای گروه آریان بود و پس از جدایی از این گروه و ورود به سینما، فعالیت موسیقایی‌اش را به صورت مستقل دنبال کرد. گلزار که خودش نوازندگی نیز می‌کند در ادامه گروه دارکوب را با همایون نصیری و دیگران راه اندازی کرد. او پس از آن گروه ریزار (rezzar؛ مخفف محمدرضا گلزار) را پایه‌گذاری کرد. نخستین کنسرت این گروه به رهبری ارکستر «نیما وارسته» و خوانندگی «مازیار فلاحی»، «بابک جهانبخش»، «امیر طبری» و «سهراب پاکزاد» با حضور «محمدرضا گلزار» در نقش نوازنده و خواننده، 18 و 19 اسفند ماه سال 88 در سالن اریکه ایرانیان برگزار شد. گلزار در این کنسرت قطعه «همه چی آرومه» را خواند تا بعد از این اجرا حاشیه‌های فراوانی برای این برنامه در رسانه‌ها به وجود بیاید.

دومین کنسرت «ریزار» نیز در تاریخ 17 و 18 آبان ماه سال 89 در برج میلاد برگزار شد که مازیار فلاحی و روزبه نعمت‌اللهی، خواننده‌های این کنسرت بودند و گلزار این بار در نقش نوازنده درامز ظاهر شد و دو قطعه را نیز به صورت زنده اجرا کرد. این بازیگر در این کنسرت یک قطعه (یه موقع‌هایی دلم می‌گیره) را نیز با مازیار فلاحی به صورت دو صدایی اجرا کرد که با توجه به ناهماهنگی‌های فراوان در هنگام خواندن، اجرای این قطعه ناتمام ماند.

از محمدرضا گلزار تاکنون تک‌ آهنگ‌های «کارو به اینجا رسوندی» (1392)، «باور کن دنیامی» (1392)، «روز برفی» (1392) و «من دلم تنگ میشه» (1393) منتشر شده است. او علاوه بر این در کنسرت مرتضی پاشایی در سال 93 هم «روز برفی» را به طور مشترک با پاشایی اجرا کرد.

ترانه قطعه «چه خوبه دنیامون» از «علی آریا» است و تنظیم آن را هم «امیر عرشیا» بر عهده داشته است. «مسعود همایونی» و «یاشار خسروی» در این قطعه به ترتیب عنوان نوازنده گیتار الکتریک و ساکسیفون همکاری کرده‌اند و میکس و مسترینگ قطعه را «محمد فلاحی» انجام داده است. عکس کاور این اثر از «کیوان فرد» است و «بهرنگ نامداری» طراحی آن را بر عهده داشته است.

با کلیک روی عکس قطعه «چه خوبه دنیامون» را بشنوید و دانلود کنید.

 منبع:

            امروز آنلاین

 


.

تعداد بازدید از این مطلب: 1288
موضوعات مرتبط: هنر , موسیقی , سینما و ستاره ها , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

یک شنبه 29 شهريور 1394 ساعت : 2:56 | نویسنده : Bahar
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
درباره ما
سلام دوستان گلم. این وبسایت برای علاقه مندان به هنر طراحی شده و اما در کنار آن مطالب دیگر مانند مطالب خنده دار گفته میشود. امیدوارم دوست داشته باشید و نظر یادتون نشه. مرسی دوستای خوبم. (راستی از اونجا که اسم وب رز است در قسمتی براتون از خواص گل رز نوشتم تا بدونید چرا این اسم رو انتخاب کردم)
منو اصلی
موضوعات
لینک دوستان
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندهای روزانه
دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 119
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 145
بازدید ماه : 2043
بازدید کل : 261106
تعداد مطالب : 136
تعداد نظرات : 56
تعداد آنلاین : 1




برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب


آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 136
:: کل نظرات : 56

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 119
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 145
:: بازدید ماه : 2043
:: بازدید سال : 4858
:: بازدید کلی : 261106
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان roos و آدرس roos.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. با تشکر از حسن انتخاب شما دوست گلم.لبخند